Jak jsme vyrobili To do listy pro agenturu Artspeak
Kromě výroby našich produktů se v Bobu zabýváme i výrobou na zakázku. Před nedávnem jsme dostali požadavek na zhotovení našich červených To do listů – tentokrát ale v barvách klienta. A tak jsme pro agenturu Artspeak vytvořili To do listy ve vínové barvě.
Artspeak je kolektiv kreativců a specialistů na budování značek, PR a fotografii. Agenturu založila Olga Burešová a vede ji společně se specialistkou na strategie a branding Evou Cao Thi a fotografem Mojmírem Burešem.
Každoročně připravují pro své klienty vánoční dárky. Letos se ale z vánočních dárků staly dárky novoroční. Idea byla taková – dát klientům něco, co jim zpříjemní začátek roku i celý jeho průběh a zároveň bude dárek univerzální pro všechny.
To do list ve firemních barvách
Majitelka agentury nás proto oslovila s přáním, zda bychom pro ni mohli vyrobit To do list. A jelikož my To do listy prodáváme ve třech velikostech v červené barvě, od začátku bylo jasné, že se budeme této předlohy držet. Na přání klienta jsme ale červenou barvu vyměnili za signifikantní vínovou.
Zadání klienta bylo jednoduché. Během úvodní schůzky jsme se domluvili, že Artspeak To do list bude mít střední velikost a tisknout se bude v počtu 200 kusů. Následně klient poslal kódy barev pro obálku a vnitřní listy.
Obálka má vínovou barvu, texty a lineatura na vnitřních listech jsou zlaté. Obě tyto barvy používá klient i na vlastních promo materiálech.
Naše produkční vše ihned spočítala a poslala klientovi kalkulaci k potvrzení. Po drobných úpravách jsme se domluvili na finální podobě a zadali jsme podklady pro tisk. Během dvou týdnů bylo hotovo.
Jak naše spolupráce probíhala?
- Klient nás kontaktoval s požadavkem.
- Společná diskuze s klientem a naší produkční, kde jsme se domluvili, jak bude vypadat výsledek.
- Na základě debaty a potřebných podkladů (kód barvy, logo, text na zadní obálku) jsme vytvořili vzorový kus a poslali ho klientovi ke schválení.
- Po kontrole proběhly drobné grafické korektury.
- Následně proběhla finální kontrola a schválení výsledné podoby.
- Vytištěné To do listy jsme zkompletovali a v balíčcích poslali klientovi.
Olga Burešová, zakladatelka Artspeak:
„Bobo jsme si vybrali proto, že v Artspeak máme rádi tradiční rodinné firmy a výrobce. To do list nám na první pohled přišel jako ideální výrobek, se kterým můžeme odstartovat nový rok. Zjistili jsme navíc, že se nám hodí celoročně nejen na našich workshopech a konzultacích, které pro klienty připravujeme. To do list svým formátem navíc i navazuje na jiné naše tiskoviny… jakoby byl kdysi navržený přímo pro nás 🙂 Spolupráce s týmem Bobo pro nás byla hned druhým rozhodujícím faktorem. Věděli jsme, že se bude jednat o spolehlivý, profesionální a příjemný obchod. A tak to také bylo.”